Direktlänk till inlägg 7 augusti 2013

Vad jag ser fram eomt

Av Emelie Eriksson - 7 augusti 2013 11:01

Hej! Tänkte göra ett inlägg om några saker jag ser fram emot, iallafall dom sakerna som jag kommer på nu ;)


  • Första saken är såklart min födelsedag, om 4 dagar!
  • Sen längtar jag tills vi börjar rida igen, jag tror jag börjar den 15:de. Sen ska jag också börja rida i träningsgrupp, det ser jag också framemot!
  • Ariana Grandes nya album som kommer ut den 3:dje September.
  • När heartbreaker kommer ut, som vi inte vet när..
  • 13:onde September, då flyttar jag.
  • Och konstigt nog så längtar jag till julafton.. Vet absolut inte varför? Kanske för att det blir mörkt och då kan man ha brasan tänd?

Så det var några saker jag ser fram emot. Jag skrev mest det här inlägget för att ni ska få uppdatering eftersom dagen precis börjat så jag vet inte riktigt vad jag annars ska skriva. Sen kanske det är lite kul för et att veta om vad som kommer hända? Haha, ingen aning..

Ha en bra dag så hörs vi senare!

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Eriksson - 19 augusti 2013 21:19


Hej! Så nu går jag i 8:an. Känns ganksa konstigt, men man vänjer sig väll. Idag i skolan så har vi inte direkt haft några lektioner, vi har haft en tårttävling haha.. Inte speciellt kul, men aja. Nu är det bara att vänja sig med att gå till skolan ...

Av Emelie Eriksson - 15 augusti 2013 20:36


Hej! Vet att min uppdatering varit dåålig. Hade tänkt göra ett inlägg om vad jag fick i födelsedagspresent, eftersom jag fyllde år i söndags. Men alla mina paket har jag inte fått än så det är därför det inte blivit uppdatering. Idag började ridnin...

Av Emelie Eriksson - 10 augusti 2013 10:01


Hej bloggen! Vet att jag inte bloggat dom två senaste dagarna, men har inte haft tid till det. Dessutom så är det inte långt kvar på sommarlovet så jag försöker vara så lite på datan som möjligt och jag kommer bara blogga när jag har tid.     I...

Av Emelie Eriksson - 6 augusti 2013 17:04


Hej! Nu har jag precis skapat en blogg här på bloggplatsen. Ser framemot att börja blogga, hoppas att ni kommer gilla min blogg. I min blogg kommer ni få läsa mest om min vardag, vad jag gör åså. Typ mitt liv kan man säga. Jag är född år 99, är myc...

Presentation


Hej! Jag heter Emelie och är född 99. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, alltså det som händer under dagarna. Men det kan också dyka upp annat då & då. Hoppas ni stannar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards