Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Emelie Eriksson - 15 augusti 2013 20:36

Hej! Vet att min uppdatering varit dåålig. Hade tänkt göra ett inlägg om vad jag fick i födelsedagspresent, eftersom jag fyllde år i söndags. Men alla mina paket har jag inte fått än så det är därför det inte blivit uppdatering.

Idag började ridningen och jag var på stan så jag tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg om det.



Jag och mamma åkte in till stan imorse för att jag skulle klippa mig å köpa lite nytt smink nu till skolan. Jag köpte maybelline new york fit me puder, maybellines illegal length mascara som ska göra fransarna längre och så köpte jag en ny sminkborste för rouge. Köpte inte så mycket men det var mest för att jag har mycket kvar av mitt gamla.

Sen så klippte jag mig ju också, men det är inte så mycket att berätta om så haha.



När jag kom hem så böt jag om och sen åkte jag direkt till stallet. Vi red dressyr och jag fick rida Jojo. För alla som inte vet är Jojo min favorit häst. Det gick helt okej, inte så bra i början men det gick bättre mot slutet. Hon gick betydligt finare i slutet än vad hon ville göra i början. Dessutom så hade vi en ny ridlärare och om du rider på ridskola så vet du att alla ridlärare vill att man ska rida på olika sett..

Men det var nog allt för det här inlägget, hoppas ni har en bra kväll å så ses vi!

 

Presentation


Hej! Jag heter Emelie och är född 99. I min blogg kommer ni få läsa om mitt liv, alltså det som händer under dagarna. Men det kan också dyka upp annat då & då. Hoppas ni stannar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards